STEUN, ALTIJD WELKOM

VRIEND WORDEN

Wil je Harmonie Haarsteeg steunen en deel uitmaken van onze muzikale familie? Word vriend van onze harmonie en draag bij aan onze ambitieuze en vernieuwende programma’s, samenwerkingen met topdirigenten en solisten, en onze eigentijdse jeugdopleiding en talentacademy. Wij zijn een hechte en gezellige harmonie, waar saamhorigheid en sociale verbondenheid hoog in het vaandel staan. Samen maken we muziek en zorgen we voor een warme en inspirerende muzikale wind in Haarsteeg en daarbuiten. Steun ons, word vriend en maak deel uit van de gezelligste harmonie van Brabant.

VRIEND WORDEN

ZILVEREN VRIEND

Voor een bedrag van € 50,- per jaar (of € 75,- samen met je samenwonende partner) ben je Zilveren Vriend(en) van Harmonie Haarsteeg.

Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden over concerten en speciale activiteiten binnen de vereniging.

GOUDEN VRIEND

Voor een bedrag van € 90,- per jaar (of € 125,- samen met je samenwonende partner) ben je Gouden Vriend(en) van Harmonie Haarsteeg.

Je ontvangt per e-mail alle informatie over concerten en speciale activiteiten binnen de vereniging.

PLATINA VRIEND

Voor een bedrag van € 250,- per jaar (of € 350,- samen met je samenwonende partner) ben je Platina Vriend(en) van Harmonie Haarsteeg.

De helft van de bijdrage wordt gereserveerd met als doel om de jeugd kennis te laten maken met muziek.