Beste muzikanten, luisteraars, sponsoren, fans, genodigden,

Helaas door besluiten van het RIVM omtrent het coronavirus, kan ons concert Music4Elements zaterdag 13 juni a.s. niet doorgaan.

Omdat we momenteel met zijn allen in onzekere tijden bevinden zal het concert op een nader te bepalen datum plaats gaan vinden.

Zodra alles wat rustiger is en men weer samen mag komen en de orkesten weer samen kunnen repeteren, zal er snel een nieuwe datum gekozen worden en naar buiten gecommuniceerd worden.
Indien u al in het bezit bent van een kaartje voor ons concert, blijft deze uiteraard geldig voor een nieuwe datum. Wilt u liever uw geld terug kan dat ook. Stuur dan een mailtje naar info@harmoniehaarsteeg.nl met je naam en rekeningnummer.

Bestel hier uw kaarten € 15,- pp

Uw betaling gaat via Ideal en wordt afgeschreven op naam van Harmonie St. Cecilia Haarsteeg.

U ontvangt de tickets direct na de betaling  op uw e-mailadres. Deze tickets kunt u zelf printen.

Heeft u de e-tickets binnen een uur nog niet in uw mailbox, stuur dan een mailtje naar info@harmoniehaarsteeg.nl

Met dank aan onze sponsoren